Ma kar nap volt. Ezt az izomcsoportot is szeretem, egyrészt jó látni a tükörben ahogy bedurran és szépen kirajzolódnak az izmok ( 😀 ), másrészt bicepsz-tricepsz szupreszettekkel nagyon jól meg lehet dolgoztatni viszonylag rövid idő alatt. Kb 55 perc alatt végeztem a következő gyakorlatokkal:
– szuperszettben koncentrált bicepsz és lórúgás egykezes súlyzókkal x5 kör
– szuperszettben kalapács bicepsz és állva fej mögé engedés tricepszre egykezes súlyzókkal x5 kör
– szuperszettben bicepsz franciarúddal állva és fekve tricepszre koponya törő x4 kör
– francia rúddal alkarra madár fogással x4 kör

Napi étkezésem:
– reggeli: 100 gramm zabpehely, egy közepes szem alma és egy adag 100% wpp
– délelőtt ment le az edzés, közvetlenül utána fehérje
– ebéd: gyümölcs leves, 20 deka lecsós csirkemell és 100 gramm rizs
– uzsonna: 80 gramm teljeskiörlésű rozskenyér, 40 gramm korpovit teljeskiörlésű keksz, 40 gramm marha sonka, 30 gramm sertés sonka, 100 gramm cottage cheese
– vacsora: 250 gramm zsírszegény túró fahéjjal és édesítőszerrel, 45 grammos zabszelet

Vacsorákat a közeljövőben könnyedebbre kell terveznem, kicsit érzem, hogy zsírosodom. Lehet, hogy extra kardiót is be kell majd iktatni az erősítő edzések mellé