Mai napra korábban pihenő napot terveztem, de úgy döntöttem valami kardiót betervezek mára, hogy lejjebb szorítsam a zsírosodást. Van itthon egy VR-om, ezen végeztem különböző kardióedzésnek minősíthető gyakorlatokat: labda ütögetés és box szimulátort. Nagyon le tud fárasztani, főleg a box és nagyon le is izzadok tőle. Első osztályú edzés 🙂

Napi étkezésem:
– reggeli: 100 gramm zabpehely, egy közepes szem alma és egy adag 100% wpp
– ebéd előtt ment le az edzés, közvetlenül utána fehérje 
– ebéd: gyümölcsleves, 20 deka sajtos-mustáros csirkemell és 80 gramm teljeskiörlésű tészta
– uzsonna: 100 gramm teljeskiörlésű korpovit keksz, 60 gramm marha sonka, 100 gramm cottage cheese
– vacsora: 250 gramm zsírszegény túró fahéjjal és édesítőszerrel, 70 gramm tökmag

Amit még észrevettem az utóbbi időben, hogy elég sok folyadékot iszok meg mostanában. Cukros üdítőket már nagyon régóta nem fogyasztok, de az utóbbi időben a cukormentes űdítőkről is leszoktam. Szinte csak vizet és ízesítetlen zöld teát fogyasztok, aminek nagyon örülök. Mivel többet eszek az utóbbi időben, úgy érzem ehhez a vizet is szívná magába a testem.