A héten ma végeztem el az első edzésem, mivel a tegnapi napot a pihenésre, illetve regenerálódásra fordítottam. Terítékre a mai nap, a mell, váll és tricepsz izmai kerültek. Nagyon jól sikerült az edzés, mivel tudtam emelni az előző hét folyamán használt súlyokon, mind a vízszintes pados egykezes nyomás, mint a vállból nyomás esetében. Az edzés igencsak intenzívre sikerült, tökéletes kezdete volt a hétnek. A használt gyakorlataim a következők voltak: egykezes nyomás vízszintes padon, vállból nyomás ülve kézisúlyzókkal, hoist mellgépen nyomás, oldalemelés ülve, valamint tricepsz letolás. Legközelebb a toló izmok, a szombati nap folyamán kerül megedzésre, viszonylag magasabb volumen használata mellett. A holnapi nap, a húzó izmok következnek, vagyis a hát, a bicepsz valamint a csuklya. Az edzés az alábbi gyakorlatokból fog állni: Kezdésnek, preferálom a lehúzó gyakorlatok alkalmazását, ezzel felkészítve az izmokat és az ízületeket, a fő gyakorlat által nyújtott nagyobb terhelésre. A felvezető szettek abban is segítenek, hogy elérjem a megfelelő mentális állapotot. Az edzés alapját a t-rudas evezés jelenti, ez a kedvenc hátgyakorlatom. Itt vetkőző szettet is alkalmazok, a legnagyobb terhelést, ennél a gyakorlatnál kapja majd a hátizom a holnapi edzésemen. Végül magasabb ismétléssel fogok végezni egykezes evezést, amellyel még több vért pumpálok a hátizmokba. Ezt követően következik a bicepsz megedzése, ami eddigre már megfelelő mértékben elő lesz melegítve. Általában egy gyakorlatot alkalmazok, jellemzően bicepszhajlítást ferde padon. Mindezek után, az edzést egy alapos nyújtással zárom.