Az új héten az edzések felosztása és száma  nem fog változni ha minden jól megy .

Változás az étkezesben lesz ,itt a hét elején napi 20 gramm szénhidrátal kevesebb tervezek bevinni ,majd a hétvégén vissza szeretnék térni a eredeti mennyiségre .

Hétfőn a reggelt éhgyomros kardióval kezdtem ,ami jelen esetben 1 óra ligtossabb biciklizés volt .

Majd délután került sor az edzésre ,ami előtt az egész testemet lehengereztem ,illetve trigger point labdáztam .

A súlyzós edzés így nézett ki :

Mell :

Szűk nyomás (mellre gépen ) 4 sorozat utolsó vetköző 

Ferde pados nyomás gépen + szettben fekvenyomás (gépen )

Tárogatás kezisúlyzóval +szűk nyomás (ugyanazzal a súllyal )

Nyomás gépen alsó fogással 

Szett : alsó ,illetve felső csigáról tárogatás 

A hot blood nagyon jól kihozza belőlem az állatot és ami még meglepő ,hogy nekem elég hamar ,, beüt” és gyorsan kapok egy olyan fókuszt ami rendkívül jó érzés .

A fehérjét is nagyon jól tudom hasznosítani nem csak edzések után hanem meló közben is ha nincs időm enni mindig 2 óránként nagyon jó ,hogy kéznél van .

A multivitamin is hatalmas régen is használtam ,de mindig rájövök ,hogy az egyik legjobb és legfontosabb dolog a sportolók körében.