6. Dok. Nap

Mai edzés láb volt. 2 guggoló gyakorlat , merevlábas felhúzás, majd kitörés, nyujtó hajlító gépen szuperszettben, illetve 2db vádli gyakorlat ülve , majd álva szuperszettben. Majd kardió futógépen 15 perc gyors gyaloglás, majd 50perc bicikli.  

5. Dok. nap

Az 5. Étkezésen túl vagyok  Mai edzés  mell volt 4 nyomó gyakorlat ,3 tárogató gyak. , illetve tricepsz Majd kardió 20 perc futógép majd 40 perc Liptikus gépen.    

4. Dok. Nap

Mai 5. Étkezésen túl vagyok plusz 2db fehérje turmixon is. Mai edzés hát edzés volt Felhúzás optimális súllyal majd 3 szabadsúlyos gyakorlat, majd 3 gépes gyakorlat  illetve 1 darab saját testsúlyos gyakorlat. 

3.Dok nap

Mai nap láb edzés volt 8 gyakorlat 4sorozat ,12-15 ismétlések ,majd 50 perc kardió. 2 féle guggolás , egy merevlábas gyakorlat, illetve lábtóló, nyújtó hajlító gép szuperszettben optimális súlyal, és 2 darab vádli gyakorlat , utána 30 perc futógép, 20 perc bicikli 2 perces pihenővel a két gyakorlat között. Túl vagyok a 4 . Étkezésemen […]