Március 22. KEDD

Fallabda.  Az időhiány és a munka újabb kihívások elé állít, ami a táplálkozásban (vásárlás-főzés) okoz gondot. Tovább fejlesztem, finomítom a táplálkozást, új, hatékonyabb kajákkal… A fallabda hatása kezd érződni: állóképesség és a hasról is megy le a felesleg. 

Március 16. SZERDA

A 4 hét végéhez közeledve a legnagyobb kihívást talán az jelentette, hogy haladjak, nagy intenzitással végezzem az edzéseket, de ez időről időre sérüléshez vezet. Most épp a jobb könyök fáj, kénytelen vagyok pihentetni. Lassan kellene felépíteni az egészet, az ízületeket kímélve, de erre most nincs idő. 4 hét az 4 hét. 

Március 15. KEDD

Az ünnepnap ellenére egész jól megoldottam a napi kaját.  LÁBEDZÉS: Egy újabb bemelegítő krémet próbáltam ki. Jónak tűnik, de a derékfájdalom mélyebbről jön. A törzs erősítése lesz a következő szint és bár sok időt elvesz, muszáj lesz beiktatni napi tornagyakorlatokat. 

Március 14. HÉTFŐ

Egésznapos kerti munka. Ettől a fajta testmozgástól meglehetősen el vagyok szokva. Délután kidőltem és az ágyból csak reggel keltem ki. Fáj mindenem. 

Március 13. VASÁRNAP

Itthoni mérleg 89kg-ot mutat, a teremben +2kg szokott lenni. A valós vélhetően 88kg lehet. Cél: 90kg a 2. fotózáson, mérésen. 

Március 13. VASÁRNAP

Délelőtt 2 óra fallabda. Kiadós hamburger ebéd. (marhás és csirkés). Délután has-derék edzés + teljes bicepsz. 

Március 8. KEDD

Lábedzés.  Derekat kímélve, lüktető fejfájásig. (Kellene már egy pár nap szabadság, mert 5 órára, a meló végére mentálisan romon vagyok, álmos vagyok, a koffeines felpörgetőt pedig nem tolerálja a szervezetem.)