Felsőtest

A felsőtestem szálkásabb mint eddig de mintha a karom sokkal vékonyabb lenne mint volt. Ez kicsit aggaszt, lejjebb veszek a volumenből.

Fizikai állapot update

A csípőm akad és fáj. Guggolásnál valami félremehetett-> jobban le kell nyújtani, pihentetni. Mindenemben izomláz van. A kalóriaszintet emelnem kell. Jelenlegi ~2300/2000 -> ~2600/2300 kcal edző/pihenőnapokon.  

Hétösszezés április 24

Nagyon le van csökkenve az energiaszintem. Az ismétlések nehezebben akarnak sikerülni. Pótlásként szereztem be kreatint, ennek viszont következménye lett hogy a súlyom emelkedett, 83 kg-ra. 

Karnap

Nagy változás nincsen jelenleg, viszont a szettek közötti pihenőidő ideje csökkent. 

Kirobbanó erőnlét

A kardiót heti 1-2-ről 7-re vittem fel. A lábnapi combhajlító eszméletlen jól sikerült, 4×8;dropset 105-65 kg -> 4×6;dropset 130->70 kg  a fehérjebevitel a szénhidráthoz képest 3:1 arány. A zsír járulékosan 10-20 g

Két hét

Mégegy kalória drop. Edzőnapokon 2400, pihenónapokon 2000.

physic update

reggel, éhgyomorra mérve a testsúlyom 81,2 kg. A lábamon és a hátamon látom a legtöbb fejlődést. A rectus femoris az eddigieknél is jobban látszik. A hasam alja, néha közepe eres. Egyre definiáltabb az egyenes, és a ferde hasizom. 

Április 13.-i Lábnap

Az edzés központja a hack squat, ami 5×10 hagyományos guggolás után következik. A súlyok és intenzitás: 4×8 130kg talajig, utána 2×8 160 kg 90°-i, aztán 1x 100 kg bukásig. Ez hatásosabbnak bizonyul mint gondoltam. A lábam fáj, szúr, ég, de magnézium pótlás miatt és napi ~3;3,5 liter vízbevitel miatt nem görcsöl. A bolgár guggolás helyett […]

Gyakorlatfrissítés

Karedzéshez bekerült a concetration curl, jobb izom-ideg kapcsolatért. Tricepszhez pedig cable pulldown egy kézzel. Háthoz felső hátat érintő evezés. Heti kalória átlag terv: 2500

Lábnap és új lendület

A szokásos görcs, fájdalom és elégedettségérzet a hajnali éhgyomros lábnap után. Mivel továbbjutottam, a cél változik. A mostani 80 kg-os súly 76-ra kell hogy lemenjen, a lehető legkevesebb izomvesztéssel. Cél a tónusos száraz alkat, Az erőnlét és flexibilitás megtartásával. Holnaptól a kalóriabevitel csökken, folyamatosan, 6. hét végére egészen 2400 átlagra.