Csütörtök (04.24.)

Utoljára még levàllaztam, a követő napokban, pihentem, levettem nagyon a kalóriát, és ràpihentem a versenyre, hogy az izmok teljesen regeneràljanak… Viszont minden nap bicikliztem otthon..

Szerda (04.23.)

Push làb volt. Guggolás nagyobb súllyal 6-8, 4 körben, lábtoló nagy súllyal, 4×6-8, vàdli szintén lábtoló, 5×20, kis súly, utána bulgàr guggolàs, 4×10, kézisulyzóval. Levezetésnek egy kardió, biciklin.    

Kedd (04.22.)

Suli, edzés.. Hàt-bicepsz  Hátra döntött evezés 4×12, lehúzàs 4×12, evezés gépen 4×12, lehúzàs egy kézzel 4×12. Bicepszre egykezessel 4×12, kalapács 4×12, kàbellel kötéllel 4×12, kàbellel rúddal 4×12. Szokásos kardió, futás-bicikli..

Hétfő (04.21.)

Visszaraktam a mell-tricepsz napot hétfőre, így heti 2 lesz a héten. Kezdtem fekvenyomàssal magas ismétléssel, 4×20, kis súly, utána tárogatàs gépen 4×20, majd kàbelen tárogatàs felül 4×20, alul 4×20… Majd tricepsz letolàs csigàn, 4×10, alulról, s felülről, 4×10, homlokra engedés 4×12, letolàs rúddal, 4×10, fej felett nyakhoz engedés. Utána kardió…

Vasárnap (04.20.)

Pihenő, este összezörrenés haverokkal, egy burger king, ahol egy saláta, csirkemell tàlat ettem…. Kevesebb kalória nyilván.

Péntek (04.18.)

Most nagyon kusza hetem volt, pénteken mell…. De a  szokásos kombó, mell-trinyó, bedurrant. Fekvenyomàs, tàrogatàs, nyomás egykezessel Szentháromság.4×12 az összes. Letolàs csigàn kötéllel, rúddal, egykézzel, 4×12. Kardioképp futás, lépcsőzés.

Csütörtök (04.17.)

Suli, edzés, kaja. Hàt-bicepsz  Hátra döntött evezés 4×12, lehúzàs 4×12, evezés gépen 4×12, lehúzàs egy kézzel 4×12, csökkentve a súlyokon, lassítva az ismétléseken. Bicepszre egykezessel 4×12, kalapács 4×12, kàbellel kötéllel 4×12, kàbellel rúddal 4×12, itt növeltem a súlyokon, kicsit ràngatva, viszont az excentrikus részén lassítva. Szokásos kardió, futás-bicikli..

Szerda (04.16.)

Suli, edzés… Pull làbnap, felhúzàssal kezdve, először 2×12 normál állásban, majd 2×12 nagy súllyal sumoban.. Utána combfeszítő 4×15, kis súly, lassú ismétlés. Majd merevlàbas, nagy súly, kézisulyzó, 4×10-12. Utána làbtolón vàdli, 5×20, majd àllva 5×20, kis súllyal, full nyújtva. Aztán kardió.

Kedd (04.15.)

Suli, edzés. Vàll-csuklya. Arnold nyomàs 4×8, nagyobb súllyal Oldalemelés egykezessel 4×12, nagyobb súllyal csalva. Oldalemelés kàbelen 4×12, kis súly, lassan. Csuklya smith gépen, 4×10, nagy súly, majd egykezessel kis súly 4×12. Végén nyilván kardió, lépcsőzés..