03.20 Láb edzés

-Combtávolító 4*20 39kg -Lábtoló szélesen, szűken 4*15ism. 95kg -Fekvő lábtoló 4*15ism. 35 kg -Állva hátra lábtolás gépen 15kg 4*12-12/láb -Csípő emlés 4*15 45kg -Vádlira 21ezés 15 perc emelkedő séta

03.18 Felsőtest

-Szélesen,szűken mellhez húzás 4*12-12 25 kg -Melltámaszos evezőgép fent,oldalt fogás 4*8-8 kb 15 kg  -Letolás 4*15 kb 25 kg -Arnold nyomás 4*12 5-5 kg -Állhoz húzás kézi súlyzóval 6-6 kg 4*12 -Oldal emelés kézis. 4-4 kg 4*12 -Előre emelés 5kg tárcsa 4*10 ism. 20 perc ellipszisjáró 

Has, Vádli, Kardió

-Súllyal felülés 4*15 5kg -Lábemelés 3*15 ism. -Oldal hasizom lábérintés haspréssel 3*15  ism. -Lábtolón vádli lábfej kifele befele és középre nézve 5 kör 35 perc ellipszis  

Kis Láb + Kardió

-Combtávolító 4*40 ism. 35kg -Lábtoló 3*10ism. kb. 60kg -Lábtoló hátra állva 4*12-12 ism. kb 20kg -Lábtoló oldalt ülve váltott lábbal 4* 12-12 kb 12kg 30perc emelkedő séta

Felsőtest 03.14

-TRX széles hátizomra 2 gyakorlat 4* 12-es ismétlésekkel. -Fűrészelés kézisúlyzóval 7kg váltott kézzel, 4*12-12ism. -Fűrészelés gépen két kézzel 4*12ism. 5-5kg tárcsa -Arnold nyomás 4*12 5-5kg -Oldalemelés 5-5kg 4*12kg -21ezés bicepszre 3 körben 10kg 25perc emelkedő séta

lábnap 03.11

-Lábtoló szélesen ,szűken 4*15-15 ism.95kg -Fekvő lábtoló 3*15 ism. 35kg -Láblendítés hátra gépen 15kg 3*12-12kg -Csípőemelés 4*15 ism. 45kg -Vádli gépen 5*12 ism. Nyújtás 5p