2022.05.01.

Reggeli 50 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. Szauna,

2022.04.30.

Reggeli 50 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. 

2022.04.29.

Reggeli 50 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. 

2022.04.28

Reggeli 50 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. edzés: láb, tricepsz

2022.04.27.

Reggeli 50 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. edzés: hát, váll

2022.04.26.

Reggeli 50 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. edzés: mell, bicepsz

2022.04.25

Reggeli 50 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. edzés: tricepsz, láb, has

2022.04.24.

Reggeli 30 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. Szauna

2022.04.23

Reggeli 30 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. edzés: átmozgató edzés

2022.04.22.

Reggeli 30 perc kardió, majd 100% Hydro Isolate bevitel, utána reggeli 3 tojásból, majd a vitaminok bevitele. Napi étkezések száma 5. edzés:kar