Március 17.

28. Nap 4:50 Ébredés 7:00-15:30 Munka 17:00-19:00 Átmozgató edzés A fotózás napja elött úgy gondoltam csinálok egy teljes testes átmozgató edzést. Edzés után megpróbáltam minden teendőt elintézni, hogy a holnapi nap gördülékenyen menjen, és fejben felkészültem az első fordulóra. Remélem, hogy a holnapi nap jó  formát tudok majd felmutatni, és látható lesz a fejlődés az […]

Március 16.

27. Nap 4:50 Ébredés 7:00-15:30 Munka 18:00-20:00 Lábnap: Hack-guggolás: m.s.: 2×10-120kg, 2×10-150kg Merev lábas felhúzás: m.s.: 4×12-110kg Comfeszítő: m.s.: 4×12-100kg Ülő vádli gép: m.s.: 4×12-50kg 10p nyújtás, 10p SMR henger Mostanában nagyon fárasztóak a napjaim, a munka és egyetem mellé egyre nehezebb beszorítani az edzést, a megfelelő táplálkozást, és az ehhez szükséges teendőket. Nagyon megterhelő […]

Március 15.

26. Nap A mai nap az ünnep miatt zárva van a konditerem viszont mivel jó idő van, ezért a szabadban fogok ma sportolni. Elmentem kosarazni, nagyjából másfél órát dobáltam, és a nap többi részét pihenéssel és tanulással töltöttem.

Március 14.

25. Nap Az ünnepek alatt ma nincs egyetem és munka így kicsit több időm van pihenni. 17:00-19:00 Push edzés: Fekvenyomás egykezes súlyzóval: m.s.: 2×12-30kg, 2×8-32kg Nyomás ferde padon egykezes súlyzóval: m.s.: 2×12-28kg, 2×10-32kg Csigás letolás: m.s.: 2×10-50kg, 2×8-55kg Vállból nyomás: m.s.: 2×8-50kg, 2×6-55kg Oldalemelés: m.s.: 2×14-14kg, 2×10-16kg 10p nyújtás, 10p SMR henger

Március 13.

24. Nap A mai nap megpróbáltam kipihenni az előző három munkanapot, és felkészültem az utolsó egy hétre az első fordulóból. 16:00-18:00 Lábnap: Hack-guggolás: m.s.: 2×12-100kg, 2×10-150kg Merev lábas felhúzás: m.s.: 4×12-110kg Comfeszítő: m.s.: 4×10-100kg Ülő vádli gép: m.s.: 4×12-50kg 10p nyújtás, 10p SMR henger

Március 12.

23. Nap 5:00 Ébredés  7:00-19:00 munka A mai nap terveztem edzeni, de elhúzódott a munka és későn értem haza, ezért elmaradt a kondi.

Március 11.

22. Nap 4:50 Ébredés 7:00-15:30 munka 18:00-20:00 Pull edzés  Mellhez húzás szűk fordított fogással: m.s.: 3×12-70kg, 1×8-75kg Evezés gépen ülve váltott kézzel: m.s.: 2×12-45kg, 2×10-50kg Felhúzás: m.s.: 1×10-100kg, 1×8-120kg, 2×6-140kg,  Bicepsz egykezes súlyzókkal: m.s.: 1×14-16kg, 2×10-18kg, 1×8-22kg Csuklya állva: m.s.: 4×16-28kg Döntött törzsű oldalemelés hátsó vállra csigán: m.s.: 4×14-10kg 10p nyújtás, 10p SMR henger

Március 10.

21. Nap 4:50 Ébredés 7:00-15:30 munka 18:00-20:00 Push edzés: Fekvenyomás egykezes súlyzóval: m.s.: 2×12-28kg, 2×8-32kg Nyomás ferde padon egykezes súlyzóval: m.s.: 2×12-28kg, 1×10-32kg, 1×6-34kg Csigás letolás: m.s.: 2×10-45kg, 2×8-50kg Vállból nyomás: m.s.: 2×8-50kg, 2×6-55kg Oldalemelés: m.s.: 2×12-14kg, 2×10-16kg 10p nyújtás, 10p SMR henger

Március 9.

20. Nap 9:00-17:00 Egyetem 20:00-22:00 Lábnap: Hack-guggolás: m.s.: 2×12-100kg, 2×10-150kg Merev lábas felhúzás: m.s.: 4×12-100kg Comfeszítő: m.s.: 4×10-100kg Álló vádli gép: m.s.: 4×12-45kg 10p nyújtás, 10p SMR henger

Március 8.

19. Nap Regenerációs nap 8:00-18:00 Egyetem Este rövid séta Nyújtás, hengerezés