Március 22. Kedd

Hát-Bicepsz Gépes lehúzás szélesen 4×15 Gépes lehúzás szűken 4×12 Gépes evezés szűken4x12 Gépes lehúzás más fogással 4×12 Döntött törzsű evezés 3xpiramisba Bicepsz egyenes rúddal 3×15 Bicepsz beforgatva egykezessel 6xfelfele néző tenyérrel 6x kalapácsban 6x fordított fogásban 3 széria

Március 21. Hétfő

Mai napon úszni voltam. Szerettem volna kicsit kilazítani a hátamat, az enyhe gerincferdülésem miatt is ajánlották hogy úszak. Az iszmokat igyekszem olykor sokkolni egy más fajta terheléssek a gyorsabb fejlődés érdekében

Helyzet jelentés

Utóbbi egy hétben elég leterheltnwk éreztem magamat. Igyekeztem tartani étrendemet, de az iskolai számonkéréseim miatt a délutánonként nem tudtam annyit főzni és a tesztnapló megírására sem volt annyi időm. Edzésben továbbra is odatettem magamat. Ez a kis pihenő arra motivál, hogy a március 21.től kezdődő hetére újjult erővel folytathassam a versenyt.

Március 14. Hétfő

Mell-tricepsz  45°padon tárogatás koncentráltan 4×15 Sík padon fekvenyomás egykezes kézisúlyzóval piramis- 32,5 kg-ig mentem fel 45° mellből nyomás gépen Csigás keretben alulra húzás 4×15 Csigás keretben középre húzás 4×15 Tricepsz  Fejmögé engedés francia rúddal  Kötéllel széthúzás csigán

Március 11. Péntek

Láb nap: Bemelegítést követően gugoltam (90kg mentem fel amibe 6 ismétlés ment bele)-A megateszt ideje alatt 10kg erősödött a gugolásom) Comb feszítő 5×20 ismétlés Egylábas lábtoló egylábas combhajlítóval szuperezettben Végére vádli-2 gyakorlat 

Március 10. Csütörtök

Csütörtöki nap hát-bicepsz edzésem volt. Széles lehúzással kezdtem. Ezt követte egy szűk lehúzás. Majd max súlyosan döntött törzsű eveztem. Ezután széles rúddal eveztem, majd izolációs gyakorlatnak csigáról húztam le. Bicepsz re egy scott pados ,,21″-eztem.

Március 9. Szerda

Reggeli: zab, tojásrántotta  10óraira: tojáskrém piritossal Ebéd: csirke rizs salátával  Edzés: mell- tricepsz Edzés után: rizskása Plusz  marha édesburgonyával Estére túró fehérje banán

Március 8. Kedd

Mai napomat pihenésre szántam, mivel tegnap lábnap volt. Lábnap után sűrűn tartok pihenést így az azt kovető edzés napon jobban tudok teljesíteni.